آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید شماره موبایل وارد گردد. بدین ترتیب یک کد 5 رقمی به شماره موبایل وارد شده ارسال میگردد. با وارد کردن این عدد، در صفحه اطلاعات کلیه خریدهای قبلی نمایش داده میشود.
پرداخت هزینه به چه صورت انجام میپذیرد؟
پاسخ: دریافت هزینه به صورت آنلاین در زمان خرید و یا پس از دریافت محصول از طریق پایانه فروش قابل انجام میباشد.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی گزینه اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. همچنین پس از دریافت محصول تا 3 روز کاری، در صورت عدم رضایت مشتری در صورتی که مشکلی در بستهبندی محصول ایجاد نشده باشد، خرید قابل عودت میباشد.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت در سایت موجود میباشند.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش دارند که در موجود و همراه با قیمت مشخص باشند.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، روال سفارش و خرید کالا فقط از طریق سایت انجام میپذیرد.