کمی صبر کنید
مکان ما

گیلان

24/7 در دسترس هستیم

0991-519-0899

آدرس ایمیل

info@damipolo.ir

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید شماره موبایل وارد گردد. بدین ترتیب یک کد 5 رقمی به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌گردد. با وارد کردن این عدد، در صفحه اطلاعات کلیه خریدهای قبلی نمایش داده می‌شود.

پرداخت هزینه به چه صورت انجام می‌پذیرد؟

پاسخ: دریافت هزینه به صورت آنلاین در زمان خرید و یا پس از دریافت محصول از طریق پایانه فروش قابل انجام می‌باشد.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی گزینه اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. همچنین پس از دریافت محصول تا 3 روز کاری، در صورت عدم رضایت مشتری در صورتی که مشکلی در بسته‌بندی محصول ایجاد نشده باشد، خرید قابل عودت می‌باشد.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کالاهای دارای قیمت در سایت موجود می‌باشند.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش دارند که در موجود و همراه با قیمت مشخص باشند.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، روال سفارش و خرید کالا فقط از طریق سایت انجام می‌پذیرد.